Art. 10 Cabinetul vicepreședintelui îndeplinește următoarele atribuții:

  1. colaborează cu compartimentele de specialitate din cadrul Autorității în activitatea de pregătire a materialelor și documentelor necesare vicepreședintelui pentru participarea la conferințe, reuniuni, seminarii, simpozioane, ședințe de lucru sau alte întâlniri;
  2. asigură gestionarea și managementul agendei zilnice a vicepreședintelui;
  3. asigură consilierea vicepreședintelui pe probleme specifice;
  4. asigură activitățile de protocol;
  5. participă la elaborarea de studii, analize și sinteze în domeniul de activitate al Autorității;
  6. participă, după caz, împreună cu vicepreședintele Autorității la conferințe, reuniuni, seminarii, simpozioane, ședințe de lucru sau alte întâlniri care vizează domeniul de activitate al instituției;
  7. îndeplinește orice alte atribuții stabilite de către vicepreședintele Autorității.

Abrevieri

Art. – Articolul