Art. 29 Compartimentul administrativ are următoarele atribuții principale:
a) elaborează și, după caz, revizuieşte procedurile operaţionale/de sistem/normele interne, specifice activităţilor desfăşurate;
b) asigură activitățile de protocol ale Autorității;
c) urmărește realizarea prestărilor de servicii de către furnizorii de utilități conform contractelor încheiate cu aceștia;
d) urmărește buna desfășurare a activității de exploatare, întreținere și reparații a mijloacelor de transport din parcul propriu al Autorității și întocmește documentele necesare efectuării plății facturilor (ex. combustibil, reparații, spălări auto etc.), înregistrează și verifică consumul de carburant pentru parcul auto al Autorității (evidența bonurilor valorice de carburant), verifică foile de parcurs și întocmește foi de activitate zilnică pentru autoturismele din parcul auto al Autorității;
e) asigură transportul persoanelor din conducerea instituției și personalului din cadrul Autorității în interesul serviciului;
f) asigură transportul corespondenței între instituții;
g) întocmește și propune spre aprobare ordonatorului de credite, documentația privind scoaterea din funcțiune și casarea mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar;
h) asigură gestiunea și distribuirea consumabilelor necesare bunei funcționări a activității Autorității;
i) propune spre aprobare și gestionează contractele care vizează conservarea și administrarea patrimoniului Autorității;
j) asigură administrarea bunurilor din domeniul public aflate în gestiunea și pe inventarul instituției;
k) participă la efectuarea inventarierilor periodice şi anuale ale gestiunilor de valori materiale şi băneşti şi valorificarea rezultatelor acestora în urma casărilor;
l) asigură activitatea de securitate și sănătate în muncă, prevenirea și stingerea incendiilor pentru toți angajații din cadrul instituției, prin intermediul unei firme de specialitate;
m) furnizează date în vederea actualizării site-ului Autorității în domeniul de competenţă.
Abrevieri
Art. – Articolul