Art. 34 (1) Derularea activităților privind arhivarea documentelor aflate în arhiva Autorității în conformitate cu prevederile Legii Arhivelor Naționale nr. 16/1996, cu modificările și completările ulterioare, se asigură prin contractarea de servicii specializate.

(2) Elaborarea, după caz, reactualizarea periodică a Nomenclatorului arhivistic al documentelor, se realizează la propunerea conducătorilor compartimentelor din cadrul Autorităţii și se supune aprobării conform prevederilor legale în vigoare.

Art. 35 Toate compartimentele Autorității, inclusiv personalul angajat din sursă externă, au obligația ca pentru cheltuielile solicitate să întocmească și să certifice documentația prevăzută de normele proprii privind  angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor, respectiv controlul financiar preventiv propriu, aprobate prin ordin al președintelui.

Art. 36 Personalul Autorității are obligația:

  1. să asigure realizarea la timp și de calitate a tuturor atribuțiilor stabilite de conducerea Autorității;
  2. să manifeste fermitate în aplicarea legilor și solicitudine față de organele centrale sau locale cu care colaborează sau care cer sprijin în rezolvarea unor probleme din domeniile de activitate ale Autorității;
  3. să manifeste solicitudine față de toți cetățenii care se adresează autorității prin audiențe, cereri, sesizări sau reclamații în vederea soluționării problemelor acestora, în limitele dispozițiilor legale în vigoare.

Art. 37 (1) Atribuțiile stabilite prin prezentul Regulament de organizare și funcționare al Autorității se detaliază în fișa de post pentru fiecare post din structura organizatorică.

(2) Fișa postului definește și delimitează, în principal, elemente privind contribuția la realizarea scopului, funcției, atribuțiilor și obiectivelor Autorității, conținutul și rezultatele preconizate ale muncii care va fi prestată, limitele de autoritate aferente exercitării funcției publice, cerințele și condițiile pe care trebuie să le îndeplinească o persoană pentru a ocupa postul respectiv.

(3) Obligativitatea întocmirii fișelor de post revine conducătorilor ierarhici ai structurilor pe care aceștia le coordonează.

(4) Neîndeplinirea la termen sau îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuțiilor din fișa de post constituie motive pentru sesizarea comisiei de disciplină în vederea demarării procedurii de cercetare administrativă a abaterii disciplinare și aplicării de sancțiuni conform dispozițiilor legale în vigoare.

(5) Fișele de post se actualizează ori de câte ori atribuțiile postului se modifică.

Art. 38 Prevederile prezentului regulament se completează cu orice alte dispoziții legale care privesc organizarea și funcționarea Autorității.

Art. 39 Conducătorii tuturor compartimentelor au obligația să asigure cunoașterea și respectarea prezentului regulament de către tot personalul din subordine.

Abrevieri

Art. – Articolul