Art. 20 Șefii  birourilor au în principal următoarele atribuții:

  1. asigură realizarea calitativă și la termenele stabilite a lucrărilor repartizate birourilor pe care le coordonează;
  2. realizează lucrările cu complexitate ridicată repartizate birourilor pe care le conduc;
  3. prezintă și susțin, șefului ierarhic superior, lucrările și corespondența realizată în cadrul structurilor pe care le conduc;
  4. urmăresc finalizarea lucrărilor și a documentelor emise în cadrul birourilor pe care le conduc;
  5. organizează și răspund de soluționarea cererilor și sesizărilor cetățenilor, repartizate birourilor pe care le conduc;
  6. semnează, potrivit competențelor stabilite pe cale ierarhică, lucrările și corespondența realizată în cadrul birourilor pe care le conduc;
  7. întocmesc și actualizează, ori de câte ori este nevoie, fișele de post și rapoartele de evaluare profesională pentru salariații din subordine și le transmit pentru păstrare Serviciului Economic, Resurse Umane și Administrativ;
  8. îndeplinesc alte atribuții stabilite/delegate pe linie ierarhică.

Abrevieri

Art. – Articolul