Art. 31 Șefii structurilor din cadrul Autorității au în principal următoarele atribuții:
a) răspund de organizarea activităților şi controlează realizarea în termen a sarcinilor stabilite de șeful ierarhic superior;
b) răspund de distribuirea echilibrată a sarcinilor de serviciu către salariaţi, elaborând fişa postului pentru fiecare salariat din subordine în funcţie de complexitatea atribuțiilor postului și pregătirea profesională, vechimea în muncă/specialitate, după caz;
c) coordonează şi răspund de activităţile care le sunt delegate de șeful ierarhic superior;
d) răspund de instruirea, organizarea activităților privind cunoașterea de către personalul din subordine a legislaţiei care reglementează activităţile serviciilor coordonate;
e) organizează şi asigură instruirea personalului, în funcție de necesități, din cadrul serviciilor pe care le conduc și formulează propunerile de perfecţionare a pregătirii profesionale a acestuia, în condiţiile legii;
f) participă la elaborarea sau realizează efectiv lucrări de complexitate sau importanță deosebită și prezintă și susțin, directorului sau, după caz, secretarului general/vicepreședintelui sau președintelui Autorității, lucrările și corespondența realizată în cadrul structurilor pe care le conduc;
g) repartizează spre rezolvare corespondența şi celelalte lucrări care intră în atribuțiile serviciilor pe care le conduc şi asigură îndrumarea personalului în vederea rezolvării acestora în termenul stabilit potrivit legii;
h) semnează, potrivit competențelor stabilite pe linie ierarhică, lucrările şi corespondența realizată în cadrul serviciilor pe care le conduc;
i) stabilesc, în limita competențelor acordate, cadrul relațiilor de colaborare cu alte compartimente din Autoritate, din MMFTSS și din alte ministere, organe centrale şi locale, etc.;
j) elaborează programarea concediilor de-odihnă pentru salariaţii din subordine şi urmăresc derularea concediilor conform graficului aprobat;
k) avizează concediile de odihnă, precum şi reprogramarea concediilor de odihnă pentru personalul din subordine;
l) avizează ordine de deplasare, foi de prezenţă, concedii fără plată, învoiri, concedii medicale, etc., pentru personalul din subordine;
m) stabilesc măsuri de aplicare a regulamentului intern și, după caz, sesizează comisia de disciplină în situația în care sunt persoane care au săvârșit abateri disciplinare;

n) contribuie la activitatea de selecţionare a personalului din cadrul serviciului, fac propuneri privind promovarea, transferul sau încetarea raportului de serviciu sau, după caz, pentru personalul din subordine;
o) propun persoane pentru evaluarea și/sau implementarea și/sau monitorizarea proiectelor cu finanțare internă sau externă în domeniul protecției și promovării drepturilor persoanelor cu dizabilități;
o) organizează activitatea de soluționare a cererilor şi sesizărilor care vizează activitatea serviciului pe care îl coordonează;
p) întocmesc și actualizează permanent, fișele de post pentru salariații din subordine și le transmit Serviciului Economic, Resurse Umane și Administrativ;
q) realizează evaluarea activității profesionale individuale pentru personalul din subordine, în termenele stabilite de actele normative în vigoare;
r) îndeplinesc și alte atribuții stabilite/delegate de președinte, secretarul general directorul Direcției, sau directorul adjunct după caz.

Abrevieri

Art. – Articolul

MMSS – Ministerului Muncii și Solidarității Sociale

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support